فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گناوه و استان لرستان، یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و بیش از ۱۰۵ کیلو گرم تریاک کشف شد. 

سردار حیدر سوسنی گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گناوه و لرستان، بر روی یک باند قاچاق مواد که با خودرو‌های سواری و تحت پوشش حمل کالا اقدام به تهیه و قاچاق مواد مخدر از استان‌های جنوبی از مسیر استان بوشهر به سمت استان‌های غربی و مرکزی کشور می‌کردند، مطلع و موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به جمع آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی‌های همه جانبه ماموران، گفت: خودرو‌های مورد استفاده برای قاچاق مواد شناسایی شدکه پس از هماهنگی قضایی، ماموران در یک عملیات ضربتی و در اقدامی هوشمندانه هر ۳ نفر قاچاقچی را به همراه دو دستگاه خودروی سواری تندرو دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

سردار سوسنی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو‌ها بیش از ۱۰۵ کیلو گرم مواد مخدر که در پوشش کالای پارچه و پوشاک و خواروبار حمل می‌شد کشف گردید.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهمین به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و با توجه به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است انتظار می‌رود تا مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.